Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Motorola pracuje nad ładowarką 125 W. Wyścig o najszybsze ładowanie trwa

Motorola 125 W

Motorola pracuje nad ładowarką 125 W. To kolejny gigant w smartfonowej branży, który w ostatnim czasie ogłasza wdrożenie rewolucyjnie szybkiego ładowania.

  • Motorola pracuje nad ładowarką 125 W
  • jest ona o wiele lżejsza od konkurencyjnych ładowarek
  • nie wiadomo, do jakiego smartfona Moto ma ona trafić

Motorola – ładowanie 125 W

Motorola nie jest pierwsza – ani tym bardziej jedyna – która marzy o naprawdę bardzo szybkim ładowaniu swoich smartfonów. Na początku roku zaprezentowała flagowe modele Edge 30 Pro oraz Edge 30 Ultra wspierające ładowanie 68 W.

Okazuje się, że to dla szefostwa Motoroli zdecydowanie zbyt mało, stąd opracowanie ładowarki 125 W. Ta nie trafiła jeszcze na rynek, ale pochwalił się nią Chen Jin – dyrektor generalny działu biznesowego Lenovo – na swoim profilu Weibo.

Motorola ładowanie 125 W

Smartfonowa wojna na najszybsze ładowanie trwa w najlepsze. Motorola nie jest na tym polu pionierem (na rynku jest już m.in. realme GT Neo 3 150 W), ale przynajmniej w jednej kwestii wyraźnie wyprzedza konkurencję: jej ładowarka 125 W waży tylko 130 gramów, podczas gdy konkurencyjne adaptery Xiaomi oraz vivo aż 195 i 210 g! Taki dobry wynik Motoroli nie dziwi, skoro dotychczasowa ładowarka Moto 68 W waży mniej niż 100 g.

Nie wiadomo jednak, do jakiego smartfona ma zostać użyta ładowarka 125 W. Niektóre przecieki wskazują na tajemniczy model o nazwie kodowej Frontier z aparatem 194 Mpix! Motorola Frontier zapowiada się wręcz nieziemsko!

Zobacz również: Premiera realme GT Neo 3. Znamy ceny

Źródło: gsmarena.com.

Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

Oceń tą stronę
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.