Wyniki badań Digital Consumer Survey, przeprowadzonych przez firmę Accenture, zaskakują. Ponad połowa Polaków chce zmienić swojego aktualnego operatora GSM. Dlaczego decydujemy się na tak radykalne rozwiązanie?
Głównym powodem zmiany operatora jest chęć posiadania większej ilości usług dodatkowych, takich jak np. Tidal w Play. Pomimo tego badanie zdradza, że i tak należymy do najbardziej lojalnych konsumentów w całej stawce 28 przebadanych krajów. 78 procent polskich użytkowników smartfonów korzysta z różnego rodzaju aplikacji mobilnych służących do komunikacji, 60 procent czyta elektroniczne wydania magazynów i gazet, natomiast 84 procent krajan regularnie ogląda seriale i filmy.
Z badania firmy Accenture wynika, że największą wagę przywiązujemy do marki i emocji, które ona wzbudza, a nie aktualnej oferty. Zdecydowana większość badanych osób zdradziła, że jest bardziej skłonna do podpisania zobowiązania z popularniejszym operatorem, posiadającym w swojej ofercie dodatkowe usługi i produkty. Kolejnym plusem jest możliwość połączenia różnych opłat na jednym rachunku. Jednocześnie tylko 8 procent ankietowanych planuje zwiększenie wydatków na dodatkowe usługi.
Czyżby tradycyjne hasło odchodziło do lamusa? Wszystko wskazuje na to, że tak. Amerykańscy naukowcy już dawno udowodnili praktycznie zerowy poziom zabezpieczeń opartych na słowach i liczbach. Jeśli posiadacie smartfon z funkcją biometrycznego odczytu odcisku palca bądź tęczówki oka, warto go zastosować. Bezpieczeństwo naszych danych to podstawa.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!