Zmiany w T-Mobile okazują się skuteczne. Klienci biznesowi docenili nowy standard obsługi, czego efektem są wyższe oceny pracy konsultantów, sekcji pomocy i oferty dla przedłużających abonament.
Zaledwie dwa miesiące temu Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska zdradził, że firma przechodzi mocną restrukturyzację działu obsługi klientów z obszaru małych i średnich firm. Nowe standardy miały zwiększyć poziom zaufania do operatora i poprawić, czasami dość kiepskie opinie. Co nowego? Przede wszystkim wprowadzenie priorytetowej obsługi klienta biznesowego oraz zasady „rozwiążemy 9 na 10 spraw przy pierwszym kontakcie”. Dodatkowo lojalni klienci moga liczyć na lepsze promocje przy przedłużaniu umowy.
„Przed wprowadzeniem nowych standardów obsługi i zmian w ofercie dla segmentu MŚP dokładnie zbadaliśmy potrzeby i oczekiwania Klientów” – mówi Marta Szwakopf, Kierownik Działu Marketingu SOHO. „Pozytywna reakcja przedsiębiorców oraz pierwsze wzrosty sprzedaży po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia zmian, są najlepszym dowodem na to, że przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. Szczególnie dumni jesteśmy ze wzrostu współczynnika polecenia T-Mobile jako operatora – już 9 na 10 Klientów biznesowych poleciło by T-Mobile swoim partnerom biznesowym czy współpracownikom. A jak powszechnie wiadomo ten właśnie wskaźnik – rekomendacji, jest jednym z kluczowych dla każdego operatora” – dodała.
Całą ofertę T-Mobile znajdziecie w porównywarce Komórkomatu.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!