Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Plan 3 pod lupą – prześwietlamy ofertę

avatar
Obowiązuje do: odwołania
Virgin Mobile 30 GB

Plan 3 to topowy abonament Virgin Mobile. Występuje on w umowie na 24 miesiące i na czas nieokreślony. W obu przypadkach cena jest tam sama, ale dwuletni pakiet zapewnia lepsze warunki. Czy jednak opłaca się w tym przypadku zawierać długoterminową umowę? I czy wreszcie oferta wirtualnego operatora jest atrakcyjna względem konkurencji?

Ostatnia aktualizacja: 16.11.2018.

Abonament Virgin Mobile 30 GB

Bezterminowy abonament Plan 3 dostępny jest od czerwca 2017 roku. Jego wersja z umową na 2 lata – Plan 3_24M – zadebiutował później, bo w kwietniu 2018. Dostaniemy w nim większą paczkę danych oraz roaming UE bez dodatkowych opłat, co jak na Virgin Mobile jest ewenementem.


Sprawdź ofertę Plan 3 na stronie Virgin Mobile


Obie oferty łączy jednak bardzo wiele. Ich koszt miesięczny jest identyczny i wynosi 39 zł, a w tej cenie operator oferuje nielimitowane połączenia do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, a także nieskończone SMS-y i MMS-y. Plan 3_24M zapewnia również warunki roamingu UE jak w domu (RLAH) i 2x więcej gigabajtów.

Uwaga – osoby korzystające z umowy na 2 lata otrzymają 6 miesięcy abonamentu za 0 zł!

Rozmowy, SMS-y i Internet w pakiecie Plan 3

Oto dokładny cennik obowiązujący w ofercie Virgin Mobile Plan 3:

  • minuty na komórki: nielimitowane
  • minuty na stacjonarne: nielimitowane
  • SMS-y: nielimitowane
  • MMS-y: nielimitowane
  • Internet: 15 (rośnie do 23 GB) lub 30 GB
  • cena: 39 zł
  • długość umowy: bezterminowa lub na 24 miesiące

Plan 3 (umowa bezterminowa):

Virgin Mobile 30 GB

Plan 3_24M (umowa na 2 lata):

Porównaj oferty na abonament
PORÓWNAJ OFERTY

Kwota 39 zł uwzględnia rabaty za e-fakturę i zgody marketingowe. Jeżeli nie wyrazimy na nie chęci, to za każdą odmowę dopłacimy dodatkowe 5 zł miesięcznie. W przypadku umowy bezterminowej nie ponosimy żadnej opłaty aktywacyjnej.

W Planie 3 na czas nieokreślony, wraz ze stażem dostajemy dodatkowe bonusy w postaci za staż większego limitu transmisji danych. Na początku naszej przygody z Virgin Mobile, mamy do dyspozycji 15 GB Internetu. Od 4 miesiąca limit jest zwiększany o dodatkowe 4 GB, mamy zatem 19 GB. A jeżeli jesteśmy abonentem od co najmniej 7 miesięcy, na stałe zyskujemy 23 GB limitu transferu danych. Po wyczerpaniu paczki danych nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów, jednak prędkość transmisji danych zostaje wówczas obniżona do maksymalnie 32 kb/s.

Możemy również dobrać dodatkowe pakiety, jeżeli okazałoby się, że standardowe limity są niewystarczające. W naszym przypadku w grę wchodziłyby jedynie paczki internetowe, gdyż pozostałe usługi w kraju mamy bez limitu. W zależności od potrzeb mamy do dyspozycji pakiety wynoszące od 500 MB do 3 GB i kosztujące odpowiednio 6,7 i 9 złotych. Możliwa jest również aktywacja nielimitowanego transferu na wybrane aplikacje internetowe. Koszt tej usługi to 9 zł miesięcznie, a lista aplikacji wchodzących w skład usługi jest dostępna na stronie operatora.

W Planie 3 możemy również wybrać wariant umowy 24 miesięcznej. Warunki korzystania z usług nieco różnią się od wariantu na czas nieokreślony. Tutaj również mamy nielimitowane rozmowy w kraju i nielimitowane SMS-y oraz MMS-y w Polsce. Natomiast inny jest limit transferu danych, gdyż w tym wypadku wynosi on od samego początku umowy 30 GB (w tym 2,52 GB w roamingu UE). Poza tym dostajemy dodatkowo możliwość nielimitowanych rozmów na numery komórkowe i stacjonarne w ramach roamingu w UE. Również korzystanie z funkcji SMS/MMS w roamingu UE będzie bezpłatne. Musimy jednak pamiętać, iż oprócz tego, że wiążemy się z operatorem na 24 miesiące, w przypadku podpisania umowy naliczona zostanie opłata aktywacyjna wynosząca 99 zł.

W Planie 3 w wersji 24 miesięcznej możemy również dobrać dodatkowy pakiet internetowy w postaci 1 GB. Koszt takiej usługi to jedynie 1 zł.

Zarządzać naszym numerem telefonu w Virgin Mobile możemy za pomocą logowania się na stronę internetową Virgin lub dzięki aplikacji mobilnej dostępnej na telefony z Androidem, iOS-em, a także Windowsem. W razie pytań lub potrzeby pomocy, biuro obsługi klienta działa 7 dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 22:00. Możliwe jest również wysłanie wiadomości z formularza dostępnego na stronie www.

Plan 3 – dla kogo?

Wariant bezterminowy Planu 3 można polecić wszystkim tym, którzy potrzebują nielimitowanych usług głosowych i tekstowych do wszystkich w kraju i sporego pakietu internetowego. Jeżeli jednak często podróżujesz za granicą, to nie ma w Virgin Mobile wyboru – konieczne jest zamówienie abonamentu na 2 lata, ale za to z jeszcze większym transferem danych.

Jeżeli jednak dojdziesz do wniosku, że nie potrzebujesz aż 23 czy 30 GB, to warto rozważyć tańsze pakiety tego i innych operatorów. Zachęcamy do sprawdzenia ofert w naszej porównywarce GSM.

Zalety:

  • zakres usług (nielimitowane minuty, SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, 15 GB lub 30 GB)
  • roaming UE bez dodatkowych opłat (Plan 3_24M)
  • 0 zł przez 6 miesięcy w umowie na 2 lata!
  • możliwość wykupienia darmowych aplikacji social media
  • bezterminowa umowa (Plan 3)

Wady:

  • stosunkowo wysoka cena
  • darmowy roaming UE i większa paczka GB tylko w umowie na 2 lata

Chcesz poznać więcej szczegółów na temat tego operatora? Sprawdź opinie Virgin Mobile.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

star ocena
5/5 - (3 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.