Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Rok ważności konta w Plush na kartę

avatar
26
Obowiązuje do: odwołania
Maskotka Plush

Ostatnio kilku z naszych Czytelników zwróciło uwagę na długość ważności konta w Plush na Kartę. Standardowe doładowanie w celu utrzymania pakietu za 25 zł przedłuża ważność usług wychodzących na 30 dni. Jest jednak sposób, aby wydłużyć ważność konta na cały rok.


>>> Porównaj ofertę z Plush ABO 10 GB <<<


Promocja ta jest skierowana przede wszystkim dla osób rzadko korzystających z telefonu komórkowego i obejmuje nowe pakiety Plush na Kartę. Oto przykładowa z nich:

Maskotka Plush

Jak widać, jest ona na pierwszy rzut oka identyczna z Plush ABO 10 GB, lecz jeżeli wolisz mieć jeszcze większy transfer lub ofertę dla dwojga, to skorzystanie z tego bezterminowego abonamentu będzie jeszcze korzystniejsze.

Wracając do oferty prepaid – aby móc cieszyć się ważnością konta przez 365 dni, wystarczy aktywować promocję za pomocą jednego z poniższych sposobów:

  • kodem USSD *136*11*10#
  • zadzwonić do Działu Obsługi Klienta pod nr 601102601
  • zalogować się do Mobilnego Plus Online

Aby promocja była wciąż aktywna, należy dokonać doładowania konta w kwocie minimum 5 zł na 30 dni.

Przejdź do promocji
PORÓWNAJ OFERTY

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

star ocena
3.4/5 - (42 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej
Subscribe
Powiadom o
26 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Co można zrobić z nagromadzonymi środkami pieniężnymi na koncie plush na kartę czy można tymi środkami doładowywać swój telefon na ponowny miesiąc ..

Dzisiaj do godziny 08.57 miałem aktywne konto.Przelałem z drugiego telefonu 5 złotych I dalej jest nie aktywne.Rozmowy przychodzące są ale nie ma wychodzących i internetu.Wykupiłem około miesiąc temu pakiet za 15 złotych na 120 gb,i nie mogę korzystać.Co mam zrobić?bo jestem albo głupi,albo wy bardzo źle to rozpożądzacie.Proszę o odpowiedź!!!

Kwota Teleprzelewu nie przedłuża okresu ważności konta Użytkownika.

Dokładnie miesiąc temu została przedłużona ważność mojego konta na 365 dni, ponieważ sama tego nie potrafię, udałam się do Punktu Plusa w Szczecinku, Pan zrobił wszystko co trzeba, kupiłam doładowanie za 5 złoty, przyszła wiadomość, że konto przedłużone o 365 dni, wczoraj dostałam znów wiadomość, ze konto zostało wyłączone lub minął okres ważności konta, nie wiem co się stało, z tych komentarzy wynika, że Plus poprostu nie radzi sobie??? Zastanowię się również, popytam, być może inne Sieci Komórkowe są lepsze, nie mniej jednak proszę o kontakt…Dziękuję i Pozdrawiam

Witam mam 54 zł na koncie(karta plus) włączony mam pakiet 30zl na miesiąc, te pieniądze są na koncie a na pakiet nie pobierają, dlaczego?

Ko

Jakim prawem zablokowaliscie mi konto po doładowaniu za 25zl po 20 dniach ??? Jakieś dziwne SMS z kończącym się pakietem internetu gdzie ledwo go zacząłem używać burdel straszny macie ….

Kod *136*11*10# wcale nie przedłużył mi ważności konta na rok, tylko dał jakiś wcale niepotrzebny mi pakiet 300mb 😕

dzisiaj tez sie na to złapałem dobrze ze mam na karte do wypale do innej sieci, tylko sie nie dam wkopac u kolejnych. Zabiorą rok ważności konta i co z tego że masz pakiet za 10zł lub 25 jak i tak bedziesz tankować 30. „weź tu podpisz a bedzie super i sie zajmiemy wszystkim” KOLENA sprawa stan konta 16 zł otrzymałem sms że za dwa dni pobiorą 25zł ok dotankowałem 9 i jest stan 25zł. za dwa dni brak środków na koncie aby przedłużyć pakiet. brakło mi kasy na połączenia musiałem wyjaśniać sprawę za impulsy(miałem wszystko bez limitu a neta zostało 5GB) + pisać do BOK o zwrot pieniędzy. Sami powinniście po telefonicznej rozmowie przelać siano z nawiązką i kwiaty pod drzwi a teraz ja…. będę polecał plusa

daładowóję konto za 25 zł i blokują mi po 20 dniach dlaczego ????

Ja zauważyłem, że PLUSH oszukuje w inny sposób, zgodnie z zapewnieniami promocji PLUSH ABO 10 GB doładowanie 25 zł powinno zapewnić dostęp do usługi przez MIESIĄC, tymczasem po kilku doładowaniach nagle miesiące stają się krótsze PLUSH wymaga częstszych doładowań, ale w naszym złodziejskim kraju takie zagrywki nie dziwią

Witaj. Proszę, doprecyzuj, posiadasz ofertę abonamentową, czy na kartę? Dodatkowo napisz mi, jaki dokładnie pakiet masz na myśli.

Ok. fakty: 1. usługa na kartę, aktywowana w punkcie zakupu
2. w pierwszej kolejności aktywowana usługa *136*11*08# – tj. doładowania 25 zł. co 30 dni… itp
3. faktyczne doładowania: (daty – kwoty) 14.09.2017 – 30, 13.10.2017 – 30, 13.11.2017 – 30, 13.12.2017 – 30, 13.01.2018 – 30, 13.02.2018 – 30, 13.03.2018 – 30, 13.04.2018 – 25, 04.05.2018 – 25, 24.05.2018 – 25, 14.06.2018 – 25+5
4. płatności wynikają z żądań doładowania konta przez operatora
5. Jak widać początkowo jest to 30 dni… jednak pod koniec zrobiło się jakby mniej :-(

Wspomniana promocja jest ważna 30 dni. Możesz to zweryfikować pod kodem *136#. Ważność konta przedłuża się wraz z doładowaniem. Proszę podaj mi informacje, które pojawią się po wpisaniu kodu *147#.

*147# – „Aktywna taryfa to Nowy Plush”
po doładowniu 14.06.2018 – kwotą 25PLN otrzymałem info ”
Kwota doładowania 25 PLN, stan konta 61PLN. Ważność konta wygasa 2018-07-04 – czyli po 3 tygodniach a nie 30 dniach

Pakiet obowiązuje 30 dni. Natomiast doładowanie konta kwotą 25 zł przedłuża jego
ważność na 25 dni. W celu rozwiązania Twoich niedogodności, proponuję włączyć
promocję Rok Ważności Konta. Wystarczy, że wpiszesz kod * 136 * 11 * 10
#, a następnie zasilisz swój numer za minimum 5 zł w ciągu 30 dni, a nie będziesz musiał się już o nic martwić.

Czyli tak jak napisałem na początku, PLUSH oszukuje/ manipuluje i celowo wprowadza w błąd swoich klientów tylko po to aby ich złowić i hura „mamy cie..” Jest to krótkowzroczna polityka która w konsekwencji zraża… przynajmniej mnie. Fakt udało się PLUSHowi przez kilka miesięcy czerpać korzyści ale czy w konsekwencji było to opłacalne? śmiem wątpić. Pozdrawiam – proszę więcej do mnie nie pisać

Minęły , jak widzę 2 lata a sytuacja nie uległa zmianie . 25 zł to 25 dni . Ale na szczęście pojawiły się inne , fajne oferty jak choćby (otvarta) gdzie za 18 zł jest cały miesiąc bez ograniczeń

Widzę, że juz nawet ci nikt z firmy nie odpowiada :) Analizuję te zapiski, bo koleżanka właśnie w lipcu przeszła do jakiegos Nowy Plush 10…Mija pierwszy miesiąc promocji. Na saldzie ma 26 zł – w salonie wpłacone pierwsze 25 zł i 1 zł od firmy. I sie zastanawiam co dalej…Czy wystarczy, że jak pobiorą 24-go te 25 zł, to załadować kolejne 25 i czy to załapie 30 dni. Na razie widzę, że konto ważne rok. Wkurza mnie też, że podgląd online numerów NA KARTE wymusza każdorazowo wpisywanie otrzymanego sms na daną sesję. Ni sesje własnym hasłem pozwalają tylko abonamenciarzom. Do d….. ten cały Plush… Żałosne, żeby nie umożliwiać ludziom maksymalnych wygód. Ja mam a2mobile i jest życzliwość i kultura.

Włączyłam promocję rok ważności konta, doładowałam konto za 5 zł. Włączyło usługę ale za miesiąc otrzymałam wiadomość usługa została wyłączona.

W kwietniu 2018 kończy mi się rok ważności konta w plush na kartę czy po doładowaniu konta i wpisaniu kodu przedłużę na kolejny rok ważność konta?

02.01.2018r kupiłem plusha za 25 zł – w okresie ważności konta , wpisuję wymagany kod na uruchomienie ” rok ważności konta , zgodnie z regulaminem z dnia 14.03,2017 r *136*11*10# i dzwonię i nie przechodzi , próbowałem kilkanaście razy , i zasiliłem kwotą 5 zł i też nic nie potwierdza

Ja natychmiast doładowałem konto i rzeczywiście usługa rok ważności konta była aktywna. Ale po około 3 miesiącach dostałem SMS-a że mam zablokowane poł. wych. Chciałem się zalogować na stronie internetowej Plus Online, a tam komunikat że karta nieaktywna. Pierwsze co pomyślałem: złodzieje. Drugie co pomyślałem: kupuje nowy numer w innej sieci. Wracam do nju albo do play. Z obu tych sieci bylem wcześniej zadowolony i chyba niepotrzebnie kombinowałem. No chyba że u nich też już stosują te chytre promocje…

Prosimy o informację, czy dokonałeś zasilenia kwotą minimum 5 zł w ciągu 30 dni po uruchomieniu usługi. Dodatkowo napisz nam, czy możesz korzystać nadal z numeru np. odbierać połączenia oraz czy w ostatnim czasie zmieniałeś taryfę. Jeśli karta jest aktywna, prosimy również o podanie komunikatów, które pojawiły się po wpisaniu kodów: *147#, *136# i *121#.

Dokładnie mam tak samo. Tydzień temu dostałam taki sms, doładowałam za 10zł. Sprawdziłam czy wszystko włączyłam, a tu dziś znowu sms że konto straci ważność.

Jutrokończy mi się rok ważności konta,więc zadzwoniłam do operatora i okazało się że taryfa „Ja+Plus na kartę ma darmowy rok ważności po doładowaniu za 5 zł.

Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.