Premium Mobile zadebiutował na rynku GSM w styczniu 2016 roku. Początkowo oferował pakiety z telefonem, ale szybko przerzucił się na abonament z samą kartą SIM i bez długoterminowej umowy. Tej zasadzie pozostaje wierny i dziś!
Jak kupić starter?
Premium Mobile oferuje karty SIM jedynie w systemie postpaid (abonament). Ofertę wirtualnego operatora kupisz na jego stronie internetowej, a także w wybranych Punktach Dealerskich i Punktach Partnerskich Premium Mobile.
Najtańsza oferta kosztuje miesięcznie 16,70 zł, a do pierwszej faktury doliczana jest jednorazowa opłata aktywacyjna w wysokości 29 zł.
Jak doładować?
Premium Mobile nie oferuje pakietów na kartę – zamiast doładowywać konto, operator wystawia fakturę, którą możesz następnie opłacić na różne sposoby. Cykl rozliczeniowy w Premium Mobile trwa 1 miesiąc.
Premium Mobile abonament bez telefonu
Obecnie Premium Mobile oferuje 4 bezterminowe abonamenty. Są to:
- FreedomPL
- Freedom1
- Freedom2
- Freedom3
Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony i to Ty decydujesz, jak długo chcesz być klientem sieci Premium Mobile. Abonamenty kosztują od 16,70 do 29,70 zł i zapewniają nielimitowane usługi w Polsce i od 3 do aż 30 GB transferu na miesiąc.
Premium Mobile nie oferuje darmowego roamingu UE. Uwaga! Pakiet FreedomPL działa wyłącznie na terenie Polski!
Oprócz ofert dla osób indywidualnych (także w formie pakietów duet i dla całych rodzin z rabatami na kolejne karty SIM), Premium Mobile oferuje także plany dla klientów biznesowych.
Premium Mobile dla firm bez telefonu
- {{ error }}
16 Dodaj komentarz
Witam, mam problem z połączeniami głosowymi w roamingu. Odbieram wszystkie połączenia lecz wogole nie mogę dzwonić
Co sie dzieje ze nie moge zarejestrować sie w celu polecenia nowego klienta???
Podaje nr tel …? System orisi o kod SMS ale nie otrzymalam w moim tel ….
Co dalej?
Ten operator to jest jeden wieki żart. Wytrzymałam do pierwszej faktury. Pobiłam rekord oczekiwania na infolinii 58 minut! Ukryte koszty, fatalna obsługa.
Byłem klientem od kilku lat. Za zaległość ok. 10 zł w tym samym miesiącu co płatność zostały zawieszone usługi. Dziękuję za to, że jak hasło na infolinii „Klient jest dla was najdroższy”. Nigdy więcej!!!!!!
Witam. A ja jestem u nich od roku i wszystko jest ok.
Hm….
U mnie też było ok, ale jestem przedsiębiorcą i wyłączenie mi połączeń jest nie lada problemem. Zadzwoniłem na infolinię i usłyszałem komentarz, że albo się płaci albo nie. Drugi telefon na infolinię i inna rozmowa, po tym jak umieściłem wpis na Facebooku. Problem polegał na mojej oczywistej pomyłce – opłaciłem przed terminem ok 2 tygodni fakturę, przez moją pomyłkę ta samą z czerwca a nie z lipca. Zrobił się niedobór na kilka zł., a będąc za granicą nie chciałem wykonać dopłaty przez niezabezpieczony hotelowy Internet. Ok, byłem lojalny wobec tego operatora, bo pomimo wygaśnięcia w ubiegłym roku terminu umowy, nie… Czytaj więcej »
Nie mieć w dzisiejszych czas normalnej aplikacji mobilnej jak inni tylko zabawa z kodami to kpina jakaś.Rezygnuje.
Jestem zadowolony z usług PM w Polsce. Ale wyjechałem na kilka dni do Niemiec i była tragedia. Mało kiedy miałem zasięg, a jak był to SMS wysyłał się 10 min, o internecie już nie wspomnę. W innej polskiej sieci zasięg był o wiele lepszy. Jeżeli się to nie poprawi to chyba przed następnym wyjazdem trzeba będzie zmienić sieć.
w raomingu to ustawiasz operatora lokalnego
a jak wybrałes najgorszego to o co masz pretensje do premium mobile?
Przeniosłem na próbę jeden numer z Playa i zmykam z wszystkimi numerami jak się umowy pokończą. Nie rozumiem problemów z roamingiem jak piszą niektórzy. Nie ma żadnych tylko faktycznie trzeba go najpierw aktywować. Ale to pewnie zależy na jakiego sprzedawcę ktoś trafił. Mnie poinformowano o wszystkim i jestem mega zadowolony
Jak zrezygnowac z ich usługi? Przez pierwsze 3-4 miesiące było ok, Teraz po opłacie faktury 2-3 dni jest ok potem brak środków na koncie…
witam wie ktos czy da sie przelac z konta premium mobile na orange np 5 zl jak to zrobic
Załosne – ta siec to pomyłka – jak bede miał wroga to polece mu Premim Mobile – dno
Dokumenty aktywacyjne wyslane 10.06.2020
dzisiaj mamy 22.07.2020 a umowa nadal nie aktywowana – karta nieaktywna
Nigdy wiecej – żenada
ORANGE PLUS PLAY – wszystko bije na głowe tą sieć.
Premium Mobile – tylko dla idiotów!
Nie mogę wysyłać ,ani odbierać mms ,nie wiem co się dzieje
Witam ,jestem od ponad roku , mąż też same plusy ,miła obsługa ,doradztwo,połączenia dobre ,dużo GB mam 30
Mogę napisać same pochwały ,oby tak dalej.
Nie moge wysyłać SMS, mms