Premium Mobile rozpoczęło działalność pod koniec 2013 roku, początkowo zajmując się sprzedażą urządzeń mobilnych (smartfony, tablety) oraz akcesoriów. W marcu 2012 roku powstał natomiast Save Advisor – call center specjalizujące się w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. W 2015 roku Premium Mobile S.A. zostało przejęte przez fundusz Alinerso Finance Limited. Zmiana ta zaowocowała koncepcją stworzenia nowego wirtualnego operatora działającego na bazie sieci Plus, którego oferta skierowana została zarówno dla przedsiębiorców jak i klientów indywidualnych.
Premium Mobile abonament bez telefonu Premium Mobile dla firm bez telefonuOpinie o Premium Mobile
Premium Mobile S.A.
ul. Rzymowskiego 31
02-697 Warszawa
NIP: 954 274 65 51
REGON: 243444059
KRS: 0000540847
Kapitał zakładowy w wysokości 1 662 050,00 zł (w całości opłacony)
Centrum obsługi klienta:
+48 222 300 999
+48 722 792 999
Z telefonu Premium Mobile: 2999
Adres e-mail: dok@premiummobile.pl