Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone

Premium Mobile – oferty, informacje i kody SMS

8

Premium Mobile rozpoczęło działalność pod koniec 2013 roku, początkowo zajmując się sprzedażą urządzeń mobilnych (smartfony, tablety) oraz akcesoriów. W marcu 2012 roku powstał natomiast Save Advisor – call center specjalizujące się w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. W 2015 roku Premium Mobile S.A. zostało przejęte przez fundusz Alinerso Finance Limited. Zmiana ta zaowocowała koncepcją stworzenia nowego wirtualnego operatora działającego na bazie sieci Plus, którego oferta skierowana została zarówno dla przedsiębiorców jak i klientów indywidualnych.

Premium Mobile abonament bez telefonu Premium Mobile dla firm bez telefonuOpinie o Premium Mobile

 

Premium Mobile S.A.
ul. Rzymowskiego 31
02-697 Warszawa

NIP: 954 274 65 51
REGON: 243444059
KRS: 0000540847

Kapitał zakładowy w wysokości 1 662 050,00 zł (w całości opłacony)

Centrum obsługi klienta:
+48 222 300 999
+48 722 792 999
Z telefonu Premium Mobile: 2999

Adres e-mail: dok@premiummobile.pl

Premium Mobile – oferty, informacje i kody SMS
3.4 (67.41%) 27 głosów

{{selectedInfo}}
+48
  • {{ error }}
Proszę zaznaczyć powyższe zgody
Już {{count}} {{count_form}} dzisiaj rozmowę
Wszystko gotowe!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą wkrótce.

8
Dodaj komentarz

avatar
6 Comment threads
2 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
AdamRobMariuszMichałJoanna Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Pe Ro
Gość
Pe Ro

Witam, mam problem z połączeniami głosowymi w roamingu. Odbieram wszystkie połączenia lecz wogole nie mogę dzwonić

Mala
Gość
Mala

Co sie dzieje ze nie moge zarejestrować sie w celu polecenia nowego klienta???
Podaje nr tel …? System orisi o kod SMS ale nie otrzymalam w moim tel ….
Co dalej?

Joanna
Gość
Joanna

Ten operator to jest jeden wieki żart. Wytrzymałam do pierwszej faktury. Pobiłam rekord oczekiwania na infolinii 58 minut! Ukryte koszty, fatalna obsługa.

Mariusz
Gość
Mariusz

Byłem klientem od kilku lat. Za zaległość ok. 10 zł w tym samym miesiącu co płatność zostały zawieszone usługi. Dziękuję za to, że jak hasło na infolinii „Klient jest dla was najdroższy”. Nigdy więcej!!!!!!

Michał
Gość
Michał

Witam. A ja jestem u nich od roku i wszystko jest ok.
Hm….

Mariusz
Gość
Mariusz

U mnie też było ok, ale jestem przedsiębiorcą i wyłączenie mi połączeń jest nie lada problemem. Zadzwoniłem na infolinię i usłyszałem komentarz, że albo się płaci albo nie. Drugi telefon na infolinię i inna rozmowa, po tym jak umieściłem wpis na Facebooku. Problem polegał na mojej oczywistej pomyłce – opłaciłem przed terminem ok 2 tygodni fakturę, przez moją pomyłkę ta samą z czerwca a nie z lipca. Zrobił się niedobór na kilka zł., a będąc za granicą nie chciałem wykonać dopłaty przez niezabezpieczony hotelowy Internet. Ok, byłem lojalny wobec tego operatora, bo pomimo wygaśnięcia w ubiegłym roku terminu umowy, nie… Czytaj więcej »

Rob
Gość
Rob

Nie mieć w dzisiejszych czas normalnej aplikacji mobilnej jak inni tylko zabawa z kodami to kpina jakaś.Rezygnuje.

Adam
Gość
Adam

Jestem zadowolony z usług PM w Polsce. Ale wyjechałem na kilka dni do Niemiec i była tragedia. Mało kiedy miałem zasięg, a jak był to SMS wysyłał się 10 min, o internecie już nie wspomnę. W innej polskiej sieci zasięg był o wiele lepszy. Jeżeli się to nie poprawi to chyba przed następnym wyjazdem trzeba będzie zmienić sieć.