Ponad 1,17 miliarda złotych wydali polscy operatorzy na swoją promocję w mediach. Na czele wydatków Orange, natomiast Play był najsilniej reklamowaną marką.
W okresie styczeń-październik tego roku, polscy operatorzy telefonii komórkowej wydali na reklamę ponad 1,17 miliarda złotych – zdradzają dane Kantar Media, przygotowane dla portalu wirtualnemedia.pl. Wartość ta nie uwzględnia internetu. Analogiczny okres zeszłego roku wygenerował wydatki na poziomie 10 procent niższym. Kto inwestował najwięcej?
Liderem zestawienia jest Orange, które przeznaczyło na reklamy prawie 340 milionów złotych. Kolejne miejsce zajął Play z 320 milionami złotych. Jeśli weźmiemy pod uwagę efektywny zasięg reklamy, wtedy najsilniej promowanym operatorem byłby Play – to właśnie „fioletowe” reklamy były najbardziej charakterystyczne.
Pełną ofertę T-Mobile, Play, Plus oraz Orange przygotowała nasza porównywarka abonamentów.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!