Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Zobacz ile wydali operatorzy na reklamę

Pieniądze zwinięte w rulon

Ponad 1,17 miliarda złotych wydali polscy operatorzy na swoją promocję w mediach. Na czele wydatków Orange, natomiast Play był najsilniej reklamowaną marką.

W okresie styczeń-październik tego roku, polscy operatorzy telefonii komórkowej wydali na reklamę ponad 1,17 miliarda złotych – zdradzają dane Kantar Media, przygotowane dla portalu wirtualnemedia.pl. Wartość ta nie uwzględnia internetu. Analogiczny okres zeszłego roku wygenerował wydatki na poziomie 10 procent niższym. Kto inwestował najwięcej?

Liderem zestawienia jest Orange, które przeznaczyło na reklamy prawie 340 milionów złotych. Kolejne miejsce zajął Play z 320 milionami złotych. Jeśli weźmiemy pod uwagę efektywny zasięg reklamy, wtedy najsilniej promowanym operatorem byłby Play – to właśnie „fioletowe” reklamy były najbardziej charakterystyczne.

Pełną ofertę T-Mobile, Play, Plus oraz Orange przygotowała nasza porównywarka abonamentów.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (3 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.