Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Xiaomi Mi 9 na horyzoncie

Xiaomi Mi 8 Pro premiera

Chiński gigant prowadzi zaawansowane prace nad nowym flagowym modelem. Sporo wskazuje, że smartfon Mi 9 może zadebiutować już w marcu tego roku. Być może pojawi się na targach MWC, które odbędą się pod koniec lutego w Barcelonie.

Xiaomi Mi 9 coraz bliżej

Z wcześniejszych informacji mogliśmy dowiedzieć się między innymi o obecności potrójnego aparatu. Teraz poznaliśmy szczegóły prawdopodobnej specyfikacji. Aparat rzeczywiście ma posiadać 3 obiektywy, jednak jego konfiguracja jest dość zaskakująca. Na pokładzie będziemy mieli do czynienia z głównym obiektywem 48 Mpix (sensor Sony IMX 586), druga kamerka to 12 Mpix matryca, a trzecie „oczko” to obiektyw 3D TOF.


Xiaomi Mi 9 jeszcze nie jest dostępny na rynku, ale możesz kupić jego poprzednika – flagowego Mi 8 (na zdjęciu), który jest dostępny m.in. w Play:


Wszystko wskazuje, że na pokładzie Mi 9 pojawi się 6,4-calowy ekran wykonany w technologii AMOLED o proporcjach 19:9. W smartfonie – zgodnie z najnowszymi trendami – powinien zniknąć notch na rzecz „kropli wody”, jak to ma mieć również miejsce w przypadku Pocophone F2. Aparat do selfie powinien mieć 24 Mpix (sensor Sony IMX 576).

Sercem flagowca Xiaomi będzie zaś najnowszy Snapdragon 855, na temat którego więcej przeczytasz tutaj. Kombinacje pamięci zaczną się od wersji z 6 GB RAM-u i 128 GB na pliki. Mi 9 będzie najprawdopodobniej wyposażony w baterię o pojemności 3500 mAh z szybkim ładowaniem. Możliwe wymiary urządzenia wyniosą 155,0×75,0x7,6 mm.

Ceny nowego flagowca od Xiaomi w podstawowej wersji powinny zaczynać się od 436 $/383 €.

Źródło: gsmarena.com.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

4.9/5 - (7 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.