Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Coraz lepsze wyniki T-Mobile

T-Mobile logo

Pierwsze półrocze 2017 roku zakończyło się dobrze dla T-Mobile. Różowy operator jeszcze w zeszłym roku masowo tracił klientów, ale w końcu udało mu się powstrzymać ich odpływ. Mało tego – telekom poprawił statystyki przenoszalności numerów i wskaźniki odejść klientów. To oraz poważne zmiany marketingowe (odejście od reklam z celebrytami) spowodowało znaczne polepszenie wyników T-Mobile.

T-Mobile coraz lepiej

W pierwszej połowie bieżącego roku T-Mobile powiększył swoją bazę 129 tysięcy klientów (w samym drugim kwartale o 45 tysięcy). Oznacza to, że pod koniec czerwca 2017 T-Mobile Polska obsługiwał 10,251 mln użytkowników. Dużo zasług na poprawę wyników operatora od początku roku można przypisać nowej ofercie prepaid T-Mobile.

Przykładowa oferta T-Mobile na kartę bez telefonu:

W międzyczasie na rynku zadebiutował nowy mix T-Mobile, którym różowy operator wreszcie mógł konkurować z sieciami Plus i Play. T-Mobile był również jednym z pierwszych operatorów w Polsce, którzy zdecydowali się na wprowadzenie darmowego roamingu w Strefie 1 UE.

Przykładowy T-Mobile MIX z telefonem:

Ostatnia wyraźna zmiana w ofertach dotyczy wprowadzenie nowego planu taryfowego w abonamencie – T1 Bez Limitu. Operator nieustannie inwestuje również w rozwój sieci LTE chwaląc się zarazem zasięgiem rzędu 99,8% populacji kraju.

T1 Bez Limitu z telefonem:

Polepszenie wyników widać także w kwartalnym raporcie UKE przenoszenia numerów, kiedy zahamował exodus klientów, lecz operator dopiero kilka dni temu opublikował oficjalne dane na temat pierwszego półrocza 2017. Więcej danych na stronie T-Mobile.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (4 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.