Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Przybywa klientów T-Mobile

T-Mobile Gwarancja Satysfakcji

T-Mobile pozyskał w ciągu roku 358 tysięcy klientów. Aż 100 tysięcy z nich zdobył w II kwartale 2018 roku. Różowy operator chwali się nie tylko dobrymi wynikami operacyjnymi, ale również rosnącą satysfakcją klientów.

Porównaj oferty GSM

Rośnie liczba klientów T-Mobile

Na liczbę 100 tysięcy w II kwartale bieżącego roku aż 78 tysięcy stanowili klienci kontraktowi. Reszta – a więc 22 tysiące – to użytkownicy usług przedpłaconych prepaid. Na koniec pierwszego półrocza 2018 T-Mobile obsługiwał 10,609 mln klientów.

Przykładowa oferta kontraktowa z telefonem:

Wypowiedź Andreasa Maierhofera, Prezesa T-Mobile Polska:

Na przestrzeni ostatniego roku koncentrowaliśmy się na jakości obsługi oraz doświadczeń klienta i obserwujemy pozytywne rezultaty podjętych działań. Wzrost satysfakcji klientów, fakt, że wracają do nas i zostają w T‑Mobile na dłużej ma swoje odzwierciedlenie w dobrych wynikach operacyjnych firmy. Będziemy kontynuować naszą strategię jednocześnie rozwijając portfolio usług, aby najpóźniej w pierwszym kwartale przyszłego roku móc zaoferować klientom komplet usług stacjonarnych i mobilnych dla domu.

Przykładowa oferta prepaid:

Przychody operatory zostały utrzymane na podobnym poziomie jak w analogicznym okresie ubiegłego roku. W związku z regulacją dotyczącą RLAH (roam like at home) przychody T-Mobile w II kwartale bieżącego roku były niższe o 1,8% (1,566 mln zł). Przez całe pierwsze półrocze 2018 wyniosły z kolei 3,135 mln zł.

Zobacz również: T-Mobile w I kwartale 2018.

Źródło: T-Mobile.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (3 votes)
Subscribe
Powiadom o
2 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Skoro rośnie liczba klientów, to znaczy, że spełniają to co obiecali. Co raz wiecej sklepów, rozszerzenie usług, zatrudnienia, lepsze oferty. Rozwijają sami infrastrukturę, wszystko na plus

Nie wiem, może bardziej to efekt marketingu ? W Virgin jest oferta lepsza, nie jest aż tak ,,rozpropagowana” a i tak ma dużooo klientów i to nowych. Oferta za 19 zł bądź 29 w abonamencie się bardzo opłaca

Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.