T-Mobile pozyskał w ciągu roku 358 tysięcy klientów. Aż 100 tysięcy z nich zdobył w II kwartale 2018 roku. Różowy operator chwali się nie tylko dobrymi wynikami operacyjnymi, ale również rosnącą satysfakcją klientów.
Rośnie liczba klientów T-Mobile
Na liczbę 100 tysięcy w II kwartale bieżącego roku aż 78 tysięcy stanowili klienci kontraktowi. Reszta – a więc 22 tysiące – to użytkownicy usług przedpłaconych prepaid. Na koniec pierwszego półrocza 2018 T-Mobile obsługiwał 10,609 mln klientów.
Przykładowa oferta kontraktowa z telefonem:
Wypowiedź Andreasa Maierhofera, Prezesa T-Mobile Polska:
Na przestrzeni ostatniego roku koncentrowaliśmy się na jakości obsługi oraz doświadczeń klienta i obserwujemy pozytywne rezultaty podjętych działań. Wzrost satysfakcji klientów, fakt, że wracają do nas i zostają w T‑Mobile na dłużej ma swoje odzwierciedlenie w dobrych wynikach operacyjnych firmy. Będziemy kontynuować naszą strategię jednocześnie rozwijając portfolio usług, aby najpóźniej w pierwszym kwartale przyszłego roku móc zaoferować klientom komplet usług stacjonarnych i mobilnych dla domu.
Przykładowa oferta prepaid:
Przychody operatory zostały utrzymane na podobnym poziomie jak w analogicznym okresie ubiegłego roku. W związku z regulacją dotyczącą RLAH (roam like at home) przychody T-Mobile w II kwartale bieżącego roku były niższe o 1,8% (1,566 mln zł). Przez całe pierwsze półrocze 2018 wyniosły z kolei 3,135 mln zł.
Zobacz również: T-Mobile w I kwartale 2018.
Źródło: T-Mobile.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!
Skoro rośnie liczba klientów, to znaczy, że spełniają to co obiecali. Co raz wiecej sklepów, rozszerzenie usług, zatrudnienia, lepsze oferty. Rozwijają sami infrastrukturę, wszystko na plus
Nie wiem, może bardziej to efekt marketingu ? W Virgin jest oferta lepsza, nie jest aż tak ,,rozpropagowana” a i tak ma dużooo klientów i to nowych. Oferta za 19 zł bądź 29 w abonamencie się bardzo opłaca