Piotr Kędzierski został prezesem nowego Departamentu Public Affairs w T-Mobile. Najważniejszym zadaniem jednostki będzie koordynowanie i kształtowanie relacji z organizacjami i instytucjami skupionymi wokół rynku komunikacji elektronicznej.
T-Mobile postanowiło rozszerzyć swoją działalność w naszym kraju, czego efektem jest powołanie wspomnianego departamentu. Kierować nim będzie Piotr Kędzierski. Posiada on ponad 18-letnie doświadczenie w przygotowywaniu kanałów komunikacji, strategii oraz budowaniu relacji z inwestorami w Polsce i zagranicą. T-Mobile oczekuje, że Departament Public Affairs przyczyni się do poprawy komunikacji korporacyjnej w zakresie działań związanych z kształtowaniem relacji z instytucjami reprezentującymi sektor rynku komunikacji elektronicznej.
Teraz, kiedy usługi cyfrowe napędzają rozwój gospodarczy świata, współpraca biznesu z administracją rządową staje się jeszcze bardziej istotna. Dzięki wzajemnemu zrozumieniu potrzeb oraz dialogowi, możliwe jest wykorzystanie potencjału polskich firm w celu przyśpieszenia rozwoju gospodarczego i społecznego kraju. Chcemy aktywnie uczestniczyć w tym procesie i dlatego wyodrębniliśmy obszar Public Affairs, którym pokieruje Piotr Kędzierski
– czytamy w oświadczeniu prasowym Adama Sawickiego, prezesa T-Mobile Polska.
Piotr Kędzierski przez dziesięć lat był Dyrektorem Komunikacji Strategicznej i Zastępcą Dyrektora ds. Incident and Crisis Management w firmie Vattenfall Polska. Pracę w roli koordynatora komunikacji rozpoczął w 1998 roku w Departamencie Promocji i Informacji PKO Banku Polskiego. Ukończył Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim. Ostatnią pracą Kędzierskiego było partnerstwo w agencji Canevas Communications oraz stanowisko dyrektora w KGHM.
Wszystkie opinie o T-Mobile możecie znaleźć na naszej stronie internetowej.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!