Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

SmartTel+: Chmura telefoniczna zastąpi tradycyjne centralki

SmartTel+: Chmura telefoniczna zastąpi tradycyjne centralki

Usługi chmury telefonicznej zastępują tradycyjne centralki i kilometry biurowego okablowania. Przekierowanie, nagrywanie i archiwizowanie połączeń, obsługa darmowych numerów 0800 oraz raportowanie działań pracowników – teraz to wszystko odbywa się za pośrednictwem internetu. Jednym z bardziej kompleksowych rozwiązań dysponuje firma SmartTel+.

Wielu analityków sugeruje, że usługi chmury telefonicznej staną się nieodzownym elementem każdej firmy – od najmniejszych działalności gospodarczych, aż po międzynarodowe koncerny, zatrudniające dziesiątki tysięcy pracowników. Na czym polega fenomen tego typu rozwiązań? Kiedyś telefonia biurowa wymagała posiadania drogiej centralki, okablowania wszystkich pomieszczeń, oraz zatrudnienia specjalisty. Postęp technologiczny pozwolił na połączenie tych wszystkich czynników i przeniesienie ich do internetu. Jedną z firm, które wdrażają to rozwiązanie w naszym kraju jest SmartTel+.


smarttelplus-baner


Główną zaletą estońskiego start-upu jest prostota konfigurowania telefonii biurowej – wystarczy 15 minut i sprawnie działająca przeglądarka internetowa. Użytkownik nie potrzebuje żadnej wiedzy technicznej i wszystkie czynności może wykonywać sam, bezpośrednio z poziomu przeglądarki. Aby rozpocząć proces rejestracji, należy udać się na stronę SmartTel+ i dokonać opłaty startowej. Firma oferuje darmowe 10 euro, przeznaczone do testowania serwisu. Wszystkie pozostałe opłaty są przejrzyste i pozbawione charakterystycznej gwiazdki – wiemy za co płacimy.

Co otrzymujemy w zamian?

Najważniejszym elementem układanki jest wirtualna centrala posiadająca zestaw wielu funkcji: pocztę głosową, inteligentne oczekiwanie, automatyczną sekretarkę i przekierowanie połączeń. Każda rozmowa może być nagrywana, katalogowana i archiwizowania na potrzeby np. reklamacji. Usługa natychmiastowego połączenia zwrotnego (ang. call-back) automatycznie łączy osoby odwiedzające naszą firmę z dedykowanym pracownikiem firmy w ciągu maksymalnie 20 sekund od kliknięcia odpowiedniego przycisku. Wszystkie raporty działań są cały czas dostępne z dowolnego urządzenia posiadającego dostęp do internetu.

„Nie przesadzamy mówiąc, że cały system można podłączyć w ciągu tego czasu, ile trzeba na wypicie kawy – podłączyć numer, stworzyć wewnętrzne numery dla pracowników, ustawić reguły przetwarzania połączeń przychodzących, pocztę głosową, menu IVR. Do tego wszystkiego jest potrzebny tylko dostęp do Internetu i odrobina czasu klienta. Funkcjonalność naszych rozwiązań jest dobrze znana użytkownikom tradycyjnych centrali PBX. Różnica polega na tym, że naszą centralę bezpośrednio kontroluje ten, kto ją używa: w końcu kto lepiej zna swoją działalność i swoje potrzeby względem telefonii? W przypadku dowolnych pytań można się zwracać do naszego biura obsługi klientów. Jesteśmy dostępni przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu i mówimy we wszystkich językach tych państw, gdzie oferujemy swoje usługi” – mówi Julia Bal, kierownik ds. Komunikacji Zewnętrznej SmartTelPlus w wywiadzie dla Polskiej Agencji Prasowej.

Dobrze zaprojektowany system telefonii biurowej powinien działać na zasadzie samodzielnego zarządzania. Większość firm na naszym rynku oferuje bardzo wysoki standard świadczenia usług, jednak rozwiązanie SmartTel+ charakteryzuje się wspomnianą wcześniej prostotą obsługi, przez co nie ma potrzeby zatrudniania dodatkowej osoby, zajmującej się konfiguracją i serwisowaniem. Jakość usług gwarantuje bardzo wysoki wskaźnik dostępności, wynoszący obecnie 98,8 procenta – oznacza on, że na każde 1000 minut pracy centrali firma zastrzega sobie prawo do 12 minut prac serwisowych.

W estońskim portfolio znajdziemy również opcję nabycia tzw. wielokanałowego numeru telefonicznego (krajowego lub zagranicznego), dającego możliwość odbierania i wykonywania setek połączeń jednocześnie. Dodatkowo usługa toll free obsłuży bezpłatne numery typu 0800, a centalka IVR przywita potencjalnego klienta i przekieruje go do odpowiedniego działu.

Oferta skierowana jest do małych i średnich firm. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie SmartTel+.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (3 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.