Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Kibicuj z T-Mobile na EURO 2021 i zgarniaj nagrody!

PROMOCJA ZAKOŃCZONA
Przejdź do operatora i wybierz najtańszą ofertę Porównaj oferty
albo sprawdź pozostałe promocje
T-Mobile konkurs EURO 2020

Już w czerwcu rozpoczną się przełożone Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Z tej okazji sieć T-Mobile Polska ogłosiła konkurs, w którym możesz wygrać bardzo atrakcyjne nagrody, karty podarunkowe do Mediaexpert czy darmowe doładowania.

Konkurs T-Mobile na EURO 2021

W konkursie operatora mogą wziąć udział właściciele ofert T-Mobile MIX, na kartę oraz Heyah. Oto przykładowa oferta mix z telefonem:

Przejdź do promocji

Na czym polega konkurs? Po pierwsze, doładuj swoje konto telefonu w kwocie minimum 30 zł. Możesz to zrobić na stronie T-Mobile lub Heyah lub aplikacji banku. Następnie wejdź na https://konkurst-mobile.pl/, wypełnij formularz i stwórz swoje hasło dopingujące Biało-Czerwonych na Euro! Limit długości wynosi 200 znaków.

Dla najlepszych propozycji T-Mobile przygotował:

  • 1 zwycięski zestaw: iPhone 12 Pro + AirPods Max + Apple Watch + Xbox Series X + Pad + gra FIFA 2021
  • 3 zestawy nagród: iPhone 12 Mini 64 GB + AirPods + Xbox Series S
  • 5 zestawów nagród: Xbox Series X + Pad + gra FIFA 2021
  • 10 Xbox-ów Series S
  • 20 kart podarunkowych o wartości 1000 zł do wykorzystania w sklepach Mediaexpert
  • 50 kart podarunkowych o wartości 100 zł, do wykorzystania w sklepach Mediaexpert
  • 500 doładowań na kwotę 50 zł w sieci T-Mobile

Źródło: T-Mobile informacja prasowa.

Do jednego doładowania można zgłosić jedno hasło dopingujące. Swoje propozycje można wysyłać do 11 lipca.

Zobacz też: T-Mobile MIX BOX EURO 2021

Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

Oceń tą stronę
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.