Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Dodatkowe 200 GB w nocy w Internecie mobilnym Premium Mobile

4
Obowiązuje do: odwołania

200 GB w FreedomNET DOM

Od pewnego czasu Premium Mobile zastąpił swoje 4 pakiety Internetu mobilnego 2 nowymi taryfami: FreedomNET 25 i FreedomNET DOM. Ten drugi zapewnia nam 100 GB transferu oraz bonus, który jest aktywowany nocą.

Większy transfer w nocy

Pamiętacie czasy, kiedy w weekendy lub w nocy transfer był szybszy? W taryfie FreedomNET DOM od Premium Mobile doświadczymy czegoś podobnego, lecz nie o prędkość łącza tym razem chodzi, a o wielkość transferu. Standardowo w tej ofercie dostaniemy 100 GB za 49,90 zł, natomiast kolejne 200 GB czeka na nas do wykorzystania w godzinach nocnych (od 23:00 do 6:00). Zamawiając ten pakiet (lub FreedomNET 25 z 25 gigabajtami za 24,70 zł) dostaniemy – podobnie jak w ofertach komórkowych Premium Mobile – upust do 50% w OpenCard. Do pierwszego rachunku należy doliczyć opłatę aktywacyjną w wysokości 29 zł.

Regulamin promocji Freedom Net Dom

Przejdź do promocji

Bezpłatny serwis doradców komórkowych
Dobierzemy Ci najlepszą ofertę!
+48
  • {{ error }}
Już {{count}} {{count_form}} dzisiaj rozmowę
Proszę aby doradca Komórkomat przedstawił mi porównanie ofert GSM kontaktując się na podany przeze mnie numer telefonu.
Wszystko gotowe!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą wkrótce.

4
Dodaj komentarz

avatar
3 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
MarcinMichałStanMarcin Recent comment authors
najnowszy najstarszy oceniany
Marcin
Gość
Marcin

Internet w PremiumMobile to jakiś żart, zakupiłem pakiet FreedomNet Dom II. Okazało się, że pomimo dodatkowego nocnego pakietu 200GB, całość transferu ściągana jest z podstawowego pakietu. Podobno aby zadziałał pakiet nocny, trzeba restartować połączenie. Pytanie, gdzie to macie zapisane? Czemu oszukujecie ludzi i nie piszecie tego w ofercie? Sprawdzałem inne sieci i tylko u was jest taki wymóg, który jest co najmniej śmieszny. Pakiet jest więc do niczego, teraz płacę za usługę, nie mam internetu i mam czekać na reklamacje 30 dni? Wspaniała obsługa klienta   Szkoda na to czasu, wypisuje się z tego po 30 dniach i żądam zwrotu… Czytaj więcej »

Stan
Gość
Stan

Te dodatkowe 200 GB nie jest od 23-ej, lecz od 1-ej w nocy. Poza tym po podpisaniu umowy czekam już 4 dzień, aby aktywowano mi usługę i nic się nie dzieje. Daje im czas do jutra, jeżeli nic się nie zmieni odstępuje od umowy, nawet nie próbując tego wypróbować. Kiedy zamawiałem usługę pan powiedział, że po podpisaniu umowy wieczorem lub najpóźniej następnego dnia wszystko będzie działało. W umowie dają sobie 15 dni na aktywacje. Ale o tym dowiedziałem się, jak kurier już odjechał. Firma, która tak traktuje klientów powinna zniknąć z rynku.

Michał
Gość
Michał

To samo co pisał Pan Marcin, z tym pakietem nocnym to żart.

Marcin
Gość
Marcin

Jak zrestartować połączenie?

Oszczędź nawet 50% na rachunkach za telefon
Porównaj oferty 21 operatorów