Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Google Play – 15 zł zniżki w… Play i Red Bull Mobile

PROMOCJA ZAKOŃCZONA
Przejdź do operatora i wybierz najtańszą ofertę Porównaj oferty
albo sprawdź pozostałe promocje
Rabat 15 zł Google Play

Właściciele abonamentów sieci Play i Red Bull Mobile mogą skorzystać ze specjalnej promocji. Do 24 września można uzyskać rabat w wysokości 15 zł na zakupy w sklepie Google Play.

Rabat 15 zł w Play i RBM

Promocja dostępna jest dla właścicieli ofert postpaid Play i Red Bull Mobile, którzy posiadają telefon z Androidem. Oto przykładowe abonamenty tych operatorów:

Rabat 15 zł Google Play

Oto ogólne warunki promocji (więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie):

  1. W ramach promocji „Zniżka do 15 zł w Sklepie Google Play” otrzymasz zniżkę do 15 zł na dowolnie wybrany produkt na platformie Google PLAY, który zakupisz poprzez usługę „Dopisz do rachunku Play – Zakupy Mobilne”.
  2. Zniżkę do 15 zł przyznamy na pierwszy zakup dla jednego numeru telefonu (MSISDN) w czasie trwania promocji od 28 sierpnia 2017 roku do 24 września 2017 roku.
  3. Zniżka jest jednorazowa i nie możesz jej wykorzystać na zakup kilku różnych produktów.
  4. Jeżeli kupiłeś produkt za mniej niż 15 zł – nie możesz wykorzystać pozostałej kwoty zniżki na kolejne zakupy.
  5. Możesz skorzystać z promocji tylko raz dla jednego numeru telefonu (MSISDN).
  6. Jeżeli zwrócisz produkt na platformie Google PLAY, utracisz możliwość skorzystania ze zniżki. W takim przypadku kolejny zakup nie będzie objęty promocją „Zniżka do 15 zł w Sklepie Google Play”.

Jeżeli nie jesteś jeszcze abonentem jednej z powyższych sieci, a jesteś zainteresowany ich usługą, porównaj dokładnie oferty Play i Red Bull Mobile.

Przejdź do promocji

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (4 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.