Od kilku dni klienci abonamentu Play zgłaszają swojemu operatorowi GSM nieautoryzowane doładowania. Na fakturach za abonament widnieją kwoty za doładowanie czyjegoś konta prepaid, którego nigdy nie miało miejsca. Najczęściej chodzi o niemałą kwotę, bo o 150 zł. Play uważnie przygląda się sprawie.
150 zł na fakturze Play
Na szczęście skala zjawiska nie jest duża – chodzi raptem o około 10 zgłoszeń, lecz to i tak o 10 za dużo. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, a jednak stała się faktem. Wszystko wskazuje na to, że ktoś ominął zabezpieczenia Play – poszkodowani twierdzą, że nie nikomu nie doładowali konta prepaid. Co ciekawe, taka operacja wymaga potwierdzenia hasłem, lecz żaden z nich nie dostał SMS-a z kodem weryfikującym.
Przykładowy abonament Play:
Wczoraj w tej sprawie głos zabrał Marcin Gruszka, rzecznik fioletowego operatora. Na swoim oficjalnym blogu Play prosi o zgłaszanie tego typu przypadków, z których każdy zostanie rozpatrzony indywidualnie. Przypomniał również o konieczności tworzenia odpowiednio bezpiecznych haseł do Play24.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!