Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Play ma już 11 lat – 11 najważniejszych wydarzeń z ostatnich miesięcy

play

Sieć Play jest już z nami od równych 11 lat. Okrągłe urodziny obchodziła w zeszłym roku, ale czy przez ostatni rok zaszły w niej jakieś znaczące zmiany? Z okazji urodzin fioletowego operatora zebraliśmy w pigułce najważniejsze wydarzenia, jakie dotyczyły Play w okresie kwiecień 2017 – kwiecień 2018.

Porównaj oferty GSM

11 lat największej sieci w Polsce

W 2017 roku wiele się zmieniło. Zmiany dotyczyły m.in. takich obszarów, jak roaming UE i wewnętrzny (krajowy). Nie wszystkie zmiany były jednak na korzyść klienta.

Czerwiec 2017 przyniósł w Play kolejną wielką zmianę – operator zdecydował się na całkowite przebudowanie abonamentu dla osób fizycznych, zastępując tym samym Formuły Solo nową ofertą i oczywiście z bezpłatnym roamingiem UE. Ten jednak został następnie (październik, styczeń) mocno ograniczony.

Jak widać, nie wszystkie zeszłoroczne zmiany począwszy od II kwartału były korzystne dla klienta. Nie przeszkodziły one jednak fioletowej sieci zostać liderem polskiego rynku GSM w listopadzie 2017. W ostatnim miesiącu zeszłego roku operator wszedł na rynek ubezpieczeń, wprowadzając usługę Play Ubezpieczenia.

Nowy rok Play przywitał wprowadzając nową ofertę Internetu domowego NET BOX. Jednak I kwartał 2017 nie był dla Play zbyt udany. Pierwszy raz operator więcej stracił kart SIM niż zyskał, a przecież znany jest ze świetnych wyników w pozyskiwaniu numerów. Co ciekawe, rok 2017 dla Play był znakomity. Czy to chwilowa zadyszka, czy coś poważniejszego?

Oto 11 najważniejszych zmian i nowości w okresie kwiecień 2017 – kwiecień 2018:

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (4 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.