Pomarańczowy operator wprowadza rewolucyjną zmianę w pakiecie ochrony telefonu Orange Care. Pomarańczowy operator wprowadza teraz kolejną zmianę, wręcz rewolucyjną. Dotychczas usługa była dostępna tylko dla klientów kupujących telefon z brandem Orange, np. w ramach abonamentu indywidualnego. Od 7 listopada może to być dowolny telefon ze sklepu, ba – nawet otrzymany od kogoś. Pod jednym warunkiem.
Znajdź najlepszą ofertę z telefonem
Ochrona telefonu Orange
Jest nim konieczność podpisania umowy na abonament bez telefonu. Może to być nowa umowa lub przedłużenie dotychczasowej. Oto przykładowy plan taryfowy z samą kartą SIM:
Orange Care zapewnia:
- naprawę uszkodzeń mechanicznych wyświetlacza wraz z obudową, aparatem i przyciskami (bez względu na przyczynę)
- osuszenie lub wymiany płyty głównej w przypadku zalania wodą
- transport telefonu
Jedyna wprowadzona różnica to limit na naprawy w wysokości 500 zł. W przypadku telefonów zakupionych bezpośrednio w sieci Orange jest to 800 zł. Koszt usługi jest na tym samym poziomie i wynosi 8,99 zł miesięcznie.
Ochroną obejmowany jest pierwszy telefon do którego włożymy kartę SIM. Przypisanego do usługi urządzenia nie można zamienić na inny, nie licząc szczególnych przypadków, jak np. wymiany telefonu na inny w ramach gwarancji czy rękojmi.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!
Absolutny syf. telefon od miesiąca w serwisie bo nie mają szybki do Samsunga. Krócej czeka się na wymianę stawu biodrowego
Jaki masz model Samsunga?