Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

„Mój T-Mobile” zastąpił dotychczasowy serwis MiBOA

Mój T-Mobile zastępuje MiBOA

„Mój T-Mobile” zastąpił dotychczasowy serwis MiBOA. Nowszy serwis internetowy charakteryzuje się m.in. wygodą, szybkością i łatwością w nawigacji. Od przełomu listopada i grudnia można za jego pośrednictwem zarządzać kontem – zarówno abonamentu, oferty na kartę, jak i małych oraz średnich firm.

  • serwis „Mój T-Mobile” zastępuje MiBOA
  • to koniec serwisu MiBOA
  • nowszy serwis T-Mobile jest znacznie lepszy

„Mój T-Mobile” zamiast MiBOA

Tym samym operator zamyka dotychczasowy, niepotrzebny już serwis MiBOA. Oficjalny komunikat operatora T-Mobile:

Rynek usług cyfrowych i oczekiwania klienta zmieniają się bardzo szybko. Internet to dziś dla wielu podstawowe narzędzie pracy, online robimy zakupy, załatwiamy sprawy urzędowe, w sieci korzystamy z rozrywki. Stajemy się też coraz bardziej wymagający, doceniamy dobrze zaprojektowane usługi, strony i sklepy, w których z łatwością, wręcz intuicyjnie się poruszamy. Doskonale wie o tym T-Mobile, który stawia na komfort klientów podczas codziennego korzystania z usług operatora. Choć zarządzanie fakturami, taryfami czy monitorowanie zużycia usług może nie wydawać się szczególnie atrakcyjne, to dzięki serwisowi www „Mój T-Mobile” może stać się wygodne przyjemne.

Wszystko w jednym miejscu

Serwis www „Mój T-Mobile” został oddany w ręce klientów w grudniu 2021 roku. Od początku był projektowany i rozwijany z myślą o wygodzie użytkowania i w duchu „wszystko w jednym miejscu”. T-Mobile przez cały czas zbierał o nim opinie za pomocą ankiety znajdującej się w serwisie. A od wczoraj stał się on jedynym oprócz aplikacji mobilnej narzędziem do zarządzania kontem dla klientów abonamentowych, z ofertą na kartę i dla małych firm.

Co znajdziemy w serwisie? Kluczowe funkcje „Mój T-Mobile” to:

  • zarządzanie wieloma numerami i usługami w ramach jednego konta,
  • możliwość przedłużenia umowy, zmiany taryfy, dostęp do promocyjnych ofert ( dla klientów prywatnych),
  • opłacenie salda konta lub wybranej faktury,
  • pobieranie faktur i wykazów połączeń,
  • sprawdzanie bieżących kosztów i zużycia usług,
  • informacja o posiadanej ofercie i dacie zakończenia umowy,
  • możliwość aktywowania dodatkowych usług i zarządzanie blokadami premium,
  • historia połączeń,
  • możliwość wysłania pytania i zgłoszenia problemu technicznego.

Korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji. Tak jak w przypadku serwisu MiBOA klient może zalogować się numerem telefonu i kodem wysyłanym SMS-em. Serwis „Mój T-Mobile” ma spójny z aplikacją mobilną design i bazuje na tym samym profilu klienta. Dodatkowo jest intuicyjny w obsłudze zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.

Wszyscy w „Mój T-Mobile”

29 listopada wyłączyliśmy poprzedni serwis MiBOA, a jedynym aktywnym pozostanie „Mój T-Mobile”. Klienci przez rok mogli korzystać z obu platform i powoli poznawać nowe narzędzie, a także zgłaszać swoje opinie. Proces „przeprowadzki” następował stopniowo, a klienci byli na bieżąco informowani o zachodzących zmianach. Serwis „Mój T-Mobile” jest dostępny na stronie: https://nowymoj.t-mobile.pl/.

Zobacz również: Nowość w T-Mobile – oferta na doładowania z telefonem!

Źródło: firma.t-mobile.pl.

Rachunki za telefon niższe o połowę? SPRAWDŹ

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (2 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.