Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Mój Orange za darmo zadzwoni na infolinię

Logo Orange

Sieć Orange postanowiła pójść za głosem klientów i przygotowała aktualizację androidowej wersji swojej aplikacji Mój Orange. Dodatkowo połączenie z infolinią operatora (wykonane z aplikacji) jest całkowicie darmowe. Wersja na iOS oraz Windows Phone – wkrótce.

Każdy operator w naszym kraju posiada swoją własną, dedykowaną aplikację na smartfona. Znajdziemy w niej m.in. dane naszej umowy, wysokość ostatniej faktury i najświeższe wiadomości. Oprócz tego możemy aktywować i dezaktywować poszczególne usługi, czy też zamówić kontakt z konsultantem. Obecnie najlepiej funkcjonującym programem dysponuje Play. Najnowsza aktualizacja Mój Orange (dedykowana klientom tytułowej sieci) wprowadza cały szereg udoskonaleń. Największą z nich jest możliwość wykonania połączenia z infolinią – telefon sam zadzwoni pod specjalny numer i sprawnie ominie żmudny (jednocześnie bardzo denerwujący) proces przedzierania się przez zawiłe menu głosowe. Dodatkowo Orange zrezygnowało z opłat, przez co pomoc za pośrednictwem infolinii jest o wiele bardziej przystępna. Inna sprawa, że takie połączenie powinno zawsze być darmowe…

Wygląd funkcji Mój Orange:

Moj Orange

Mój Orange fot. Sklep Google Play

Jedynym minusem jest wymóg manualnego logowania do aplikacji – jeśli zdecydujemy się zaznaczyć automatyczne logowanie, wtedy połączenie z konsultantem będzie płatne. Poniżej znajdziecie filmik poglądowy, prezentujący oprogramowanie Orange:

https://www.youtube.com/watch?v=7rnMKRmSYRs

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

2.1/5 - (7 votes)
Subscribe
Powiadom o
3 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Załadowałem przed chwilą swoje konto i sieć mi zamieniła na darmowe tam minuty.Ja chciałbym z powrotem te pieniądze i zmienić taryfę.jak? potrzebuje pomocy

Firma malo profesjonalna. Od 3 tygodni nie jestesmy w stanie rozmawiac z kimkolwiek profesjonalnym. Bardzo mocno odradzam jakiegokolwiek a nimi kontaktu.

Dokładnie porażka skończyła mi się umowa i kazali mi na własny koszty połączyć się z biurem bo nie mogłam na czacie prosić o telefon z konsultantem. Po 15 latach mają klienta w….. . Porażka. Ja mam płacić za telefon chcąc przedłużyć umowę . To oni przez te wszystkie lata brali pieniadze ode mnie . ToMasakra

Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.