Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

10 mln sprzedanych egzemplarzy Huawei P20 i P20 Pro

avatar
P20 Pro w abonamencie

Huawei sprzedał na świecie ponad 10 milionów smartfonów z serii P20 i P20 Pro. O znakomitych wynikach sprzedażowych swoich flagowców chiński producent poinformował 31 sierpnia. Na osiągnięcie tego okrągłego pułapu Huawei potrzebował zaledwie 5 miesięcy – tyle bowiem minęło od debiutu modeli P20 i P20 Pro.

Znajdź najlepszą ofertę z telefonem
PORÓWNAJ OFERTY

Sukces sprzedażowy P20 i P20 Pro

Jeszcze przed premierą flagowców można było się spodziewać sporego sukcesu rynkowego, ale chyba nikt nie zakładał sprzedaży na poziomie 10 milionów w zaledwie 5 miesięcy. Z drugiej strony smartfony są jednak bardzo udane, a Huawei P20 Pro to pierwszy model z potrójnym aparatem fotograficznym, więc nie może być mowy o przypadku.

Przykładowa oferta z Huawei P20 Pro:

Premiera flagowców miała miejsce 27 marca tego roku. Równocześnie z topowym P20 Pro i „zwykłym” P20 zadebiutował także średniobudżetowy Huawei P20 Lite, który również prezentuje się niezwykle atrakcyjnie w swoim przedziale cenowym.

Czekamy na kolejne 10 milionów sprzedanych sztuk P20 i P20 Pro. Tymczasem na horyzoncie widać już kolejnego flagowca chińskiego producenta, tym razem z serii Mate – Huawei Mate 20 Pro.

Przykładowa oferta z Huawei P20:

Zobacz również:

Źródło: Huawei.

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

star ocena
5/5 - (3 votes)
Czy ten artykuł był pomocny? Twoja opinia pozwala nam pisać jeszcze lepsze treści.
Oceń artykuł poniżej

Z wykształcenia mgr inż. inżynierii środowiska. Miłośnik natury, historii, muzyki rockowej i gier komputerowych (w szczególności strategii i cRPG). W Komórkomacie od początku jego istnienia, odpowiedzialny głównie za dział Promocje oraz Poradniki.

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.
Wybrano do porównania: