Grupa Cyfrowy Polsat podała wyniki za 2017 rok. Pod koniec zeszłego roku miała 16,5 mln klientów. W stosunku do roku 2016 wyniki firmy w segmencie usług postpaid (klienci indywidualni i biznesowi) nieznacznie się poprawiły. Widać jednak duży spadek wśród klientów ofert na kartę (prepaid).
Grupa Cyfrowy Polsat – raport za 2017 rok
W stosunku do 2016 roku, liczba klientów Grupy Cyfrowy Polsat praktycznie nie uległa zmianie. Łącznie (postpaid + prepaid) odpłynęło 2339 klientów. Tak prezentują się wzrosty w segmencie ofert na abonament:
- telefonia komórkowa – 6,932 mln (wzrost o 3%)
- Internet – 1,809 mln (wzrost o 3%)
- płatna telewizja – 4,942 mln (wzrost o 3,7%), w tym multiroom 1,099 mln (wzrost o 7,6%)
Przykładowa oferta głosowa na abonament:
Z kolei tak prezentuje się segment prepaid w Grupie CP (usługi przedpłacone):
- telefonia komórkowa – 2,579 mln (spadek o 13,2%)
- Internet – 0,178 mln (spadek o 18,4%)
- płatna telewizja – 0,0795 mln (wzrost o 0,3%)
Przykładowa oferta głosowa na kartę:
Źródło: Cyfrowy Polsat.
Zobacz również: wszystkie oferty głosowe Plusa.
Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!
Plus jest w grupie Cyfrowego Polsatu?
Grupa Polsat obejmuje m.in. Plusa, Cyfrowy Polsat, telewizję Polsat i IPLĘ.
Dzięki. Zapomniałem, że Polsat odkupił Plusa od vodafone.