Pomoc Dodaj telefon Karta SIM icon add sim family icon triangle down icon settings icon filters icon filters-2 icon edit pen icon smartphone icon net phone icon net home

Android Pay trafi do Polski w III kwartale tego roku

Karty kredytowe

System płatności Android Pay trafi do naszego kraju w III kwartale tego roku – wynika z prezentacji Eriki Wool z Google, która została przedstawiona na Poland Payments Summit. Kiedy Samsung Pay i Apple Pay?

Android Pay zyskuje coraz więcej fanów. Nie jest tajemnicą, że nasz kraj należy do czołówki pod względem płatności zbliżeniowych. Polacy uwielbiają korzystać z bezdotykowej formy transakcji – praktycznie każda karta, wyrabiana w Kraju nad Wisłą, wyposażona jest w funkcję paypass. Już w trzecim kwartale tego roku na rynku może pojawić Android Pay, czyli rozwiązanie Google, umożliwiające wykorzystanie smartfona w roli karty debetowej – wystarczy zbliżyć urządzenie do terminala aby zapłacić za wybrany produkt bądź usługę. Największą konkurencję dla producenta najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie stanowią pomysły Samsunga oraz Apple. Ostatnia  z wymienionych firm jest niekwestionowanym liderem na amerykańskim rynku detalicznym. Oprócz tego Apple Pay działa w: Chinach, Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Australii.

O tym, że Google traktuje Polskę jako równorzędnego partnera biznesowego wiemy od dawna. Podczas niedawno zakończonej konferencji Poland Payments Summit, Erika Wool przedstawiła prezentację na temat przyszłych działań właściciela przeglądarki Chrome. Na jednym ze slajdów znalazła się informacja o planach wdrożenia Android Pay wraz z przybliżonym okresem czasu – III kwartał tego roku.

Warszawskie ptaszki ćwierkają o planach Samsunga, który również chce rozszerzyć – dostępne jedynie w Stanach Zjednoczonych i Korei – rozwiązanie o teren naszego kraju. Czekamy!

Jesteśmy w Google News - obserwuj nas i bądź na bieżąco!

5/5 - (2 votes)
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Właściciel serwisu komorkomat.pl nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od użytkowników, którzy korzystali z usługi lub towarów, na temat których zamieszczają komentarze. W serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze użytkowników.